Copiii fara etichete

marți, 5 martie 2013

Testator de pantofi

   
O idee trasnită, în sensul bun al cuvântului, nouă, haioasă, constructivă, o strategie aparte de marketing în comerţul cu încălţăminte au implementat cei de la Leofex pentru colecţia de primăvară-vară 2013, iar acest lucru constă în testatorul de pantofi. Aţi mai auzit de aşa ceva? Mă gândeam eu, nici eu n-am auzit şi nu pot decât să salut această iniţiativă unică în România până la această dată şi mă bucur când aud că cineva are idei noi. Ce înseamnă concret testarea pantofilor citiţi în rândurile următoare.
   Leofex caută 20 de persoane din toată ţara pentru a le testa încălţămintea contra cost. Da, te mai şi plătesc pentru asta, nu e super? Îţi alegi de pe leofex.ro o pereche de papuci care-ţi place, îţi faci un CV în care specifici ce număr porţi la pantofi, greutatea, sexul, vârsta, sugestii referitoare la pantofii leofex, parametri proprii cu care evaluaţi o pereche de pantofi, îl trimiţi la cariere@leofex sau te înscrii pe facebook şi aştepţi să fii selectat. Dacă ai noroc să fii selectat, primeşti papucii, îi testezi o săptămână, întocmeşti un raport de "purtabilitate" şi primeşti 150 lei. Nu ştiu dacă se returnează papuceii purtaţi, dar firesc ar fi să nu, deci rămâneţi şi cu pantofii doriţi şi cu 150 lei în buzunar.
   Raportul de purtabilitate pe care îl veţi întocmi, va cuprinde date referitoare la:
  • Aspect
  • Comoditate
  • Mix&match (cat de bine se adapteaza cu diverse articole de imbracaminte)
   Eu am aruncat un ochi pe site-ul lor, pe urmă l-am aruncat şi pe celălalt şi mi-am ales o pereche de pantofi, urmează să trimit CV-ul, iar dacă nu voi fi selectat îi voi cumpăra cu siguranţă pentru că prea îmi plac şi se potrivesc de minune cu stilul meu vestimentar.
  

Niciun comentariu: