Copiii fara etichete

miercuri, 6 martie 2013

Noul Logan MCV îmi place

   
   Dacia a prezentat ieri la salonul auto de la Geneva noul logan MCV şi o versiune îmbunătăţită Duster în ediţie limitată, ambele modele arată foarte bine şi cu siguranţă vor fi apreciate, mai mult de străini decât de români. Mie îmi plac modele break, le consider foarte practice, spaţioase, impunătoare, se aşează bine la drum lung, iar dacă sunt şi cu motoare diesel, în ciuda volumului mare al caroseriei, consumă destul de puţin. Spre exemplu motorul de 1.5 dCi are un consum extraurban de numai 3,8 l/ 100km mult mai puţin decât matizul meu pe benzină cu motor de 796 cmc care papă 5 l/ 100km. 
   Maşina arată bine, atât la exterior cât şi la interior, are un portbagaj de 573 litri în care poţi cu uşurinţă transporta obiecte lungi de 2,7 m. Are 5 locuri, nu 7 ca varianta anterioară, interior confortabil, iar producătorii îl caracterizează drept "versatil şi accesibil". Deşi nu sunt fan dacia, odată cu apariţia noului logan şi a noului MCV, care, trebuie să recunoaştem, arată foarte bine, consumă puţin, se comportă exemplar la drum comparativ cu modelele din clasa lor, parcă m-ar bate gândul să mă fac proprietar de noul MCV. Am o mică problemă în schimb, n-am bani deocamdata.

   Constructorul francez a făcut foarte bine că şi-a îndreptat atenţia către modele break, pentru că la nivel european acestea sunt mult mai căutate decât sedanurile, datorită, aşa cum am mai spus, practicităţii lor. Poţi transporta persoane, marfă, lucruri destul de lungi, dar totodată nu ţi-e ruşine să mergi cu o astfel de maşină prin centrul marilor oraşe europene, la mare, munte, sau în oricare alte destinaţii de vacanţă. Părerea mea e că merită, face toţi banii, e o maşină nouă, şi cui nu-i place să simtă mirosul maşinii noi şi să nu aibă grija reparaţiilor şi nici aceea că motorina/benzina se consumă foarte repede. Cineva spunea că străinii apreciază mai mult loganul decât noi românii, care preferăm numerele de Bulgaria. Înclin să-i dau dreptate. Cât despre preţ, încă nu s-a stabilit pentru România, în schimb în Franţa are pornirea de la 8980 de euro pentru varianta de bază. Noul MCV va putea fi achiziţionat în România la începutul verii acestui an.

Niciun comentariu: