Copiii fara etichete

sâmbătă, 5 ianuarie 2013

www.miniprix.ro

   
   De la început vreau să vă anunţ că acest articol nu este o reclamă, ci doar o constatare din propria experienţă.
   Nu ştiu dacă am mai scris undeva, bănuiesc că da, despre faptul că nu am răbdare să umblu după haine şi încălţăminte prin magazine, dacă văd întâmplător ceva ce-mi place cumpăr şi gata, de regulă peste jumătate din articolele mele de vestimentaţie şi încălţăminte sunt luate de pe internet.
   Un magazin online de acest gen este www.miniprix.ro, care are o gama destul de variată de produse, ai de unde alege, marfa este de calitate, iar preţurile accesibile. Binenţeles este un magazin pentru cei mai puţin pretenţioşi, care nu pun prea mult accent pe ultimele apariţii şi tendinţe vestimentare, se adresează în special celor mai conservatori din fire, celor ce caută ceva ce le place făcând abstracţie de moda de ultimă oră.
   Am descoperit acest site dintr-un like pe facebook dat de www.macku.net la un articol vestimentar şi atunci din curiozitate am intrat şi eu să văd ce şi cum. Prima reacţie ce am avut-o a fost că e vrăjeală, e un fake de site, nu se poate să fie adevărat pentru că aveau (au şi acuma) preţuri foarte mici. Am zis atunci să încerc să văd cum funcţionează şi mi-am comandat o jachetă, pe care o port şi acum că e foarte faină, pe care am plătit 14 lei. Am zis că pierd 14 lei, asta e. N-am pierdut nimic, ba din contră am devenit un client fidel al Miniprix-ului.
   Am căutat pe net să aflu mai multe despre acest magazin online, cum de are aşa mici preţuri şi am aflat că vinde produse noi nouţe, unele de firmă, din colecţii trecute pe care străinii împătimiţi de modă nu le mai cumpără. În schimb Miniprix nu are voie să vândă şi brandul acelor produs, mai exact, rupe eticheta şi vinde doar produsul în sine nu sub denumirea şi prestigiul firmei producătoare. La unele produse, cu mai multe etichete, mai omit să le rupă şi astfel se poate observa firma de la care provin. 
   Un alt exemplu care-mi vine acum în minte, este acela că anul trecut în primăvara am cumpărat de pe www.miniprix.ro un sacou, de la firma Brice din Franţa, ce avea pe etichetă preţul de 130 euro,
iar ei îl vindeau cu 80 lei. 
   Super, nu?

Niciun comentariu: