Copiii fara etichete

vineri, 4 ianuarie 2013

Te iubesc!

  
   De ce ne e greu, nouă bărbaţilor să rostim "Te iubesc!", o asociere de două cuvinte care ar face fericită chiar şi cea mai nefericită femeie din lume. Nu, nu vorbesc de data aceasta din auzite, bine am şi auzit treaba aceasta, dar nu credeam că mă încadrez şi eu în acest tipar bărbătesc. 
   Nu că nu mi-aş iubi foarte mult soţia şi familia dar am fost atenţionat de multe ori că spun foarte rar "Te iubesc!", însă niciodată nu am fost acuzat de neglijare. Adică, eu recunosc că foarte rar spun te iubesc Andreea, însă inima mi-e împăcată cand ştiu că prin fapte demonstrez că o iubesc foarte foarte mult. Normal că o femeie şi-ar dori şi fapte şi vorbe la un loc, nu e imposibil, ci doar puţin greu şi nu-mi explic de ce. O spun şi alţii, ba chiar au compus melodii pe tema sta (vezi trupa Taxi). Este un fenomen inexplicabil în întregime, dar totuşi frumos, enigmatic şi poate pueril pe alocuri.
   Te iubesc Andreea, na!
  

Un comentariu:

Andreea spunea...

Si eu "te iubesc" sotul meu drag!