Copiii fara etichete

miercuri, 2 ianuarie 2013

I need ideas

    
   De ceva vreme (de anul trecut) mă bate gândul să trec acest blog la un alt nivel, unii ar zice semiprofesionit, eu prefer să-l numesc ceva mai presonalizat, mai exact să-l transfer pe un domeniu .ro propriu. Ca să fac acest lucru, regula de bază este să-mi achiziţionez un astfel de domeniu de la cei ce se ocupă cu aşa ceva. Treaba e simpla, nu-i nici scumpă (vreo 200 lei/ viaţă), însă am o problemă cu denumirea, nu ştiu cum să numesc domeniul, adică www.???.ro.
   Am citit diverse sfaturi pe internet referitoare la numele ales, unii înclină spre adevăratul nume din buletin, alţii spre ceva semnificativ care face mai accesibilă căutarea pe google şi este mai uşor de reţinut. Prima categorie, cea cu numele din buletin, e bună pentru cei ce-s deja cunoscuţi în blogosferă şi-n online, zic eu, a doua cred că mi s-ar potrivi mai bine dacă aş alege un nume inspirat.
  Câteva idei aş avea eu, însă nu sunt 100% convins. Cum ar suna spre exemplu:
                                             www.dintârg.ro
                                             www.locataruldelablog.ro
                                                        sau e mai bine
                                             www.ciprianslavnicu.ro ?
   Daţi-mi, vă rog,  nişte idei mai inspirate.

Niciun comentariu: