Copiii fara etichete

duminică, 30 decembrie 2012

La mulţi ani 2013!

    
    Mâine e ajunul anului nou şi ca în fiecare an aşa cu v-am obişnuit o să împărtăşesc cu voi retrospectiva anului ce tocmai se incheie, o idee despre cum văd eu anul 2013 şi la final urările şi mesajele de rigoare.
   Să încep cu anul 2012, ce a însemnat pentru mine şi cum am trecut prin el.
   A fost un an, în ansamblu bun, cu suişuri şi coborâşuri, am avut ani şi mai buni dar fiecare cu caractersiticile sale. Am început în forţă cu renovări prin casă, căutare bonă pentru Sebi, am continuat renovările pe la sfârşitul primăverii, am scăpat de unele datorii, dar am dat de altele. Din 14 familii de albine intrate la iernat, au ieşit vii în primăvară doar 7, din care una vai mama ei, dar sunt bucuros că am restabilit-o si a intrat in iarna aceasta ca una puternică. Vina mea, mi-o asum în totalitate, promit să nu se mai întâmple. La servici a fost o primăvara agitată, cu multe sarcini de îndeplinit într-un timp scurt, dar s-a terminat cu bine. Matizului i-am făcut o revizie capitală pe la începutul verii, i-am schimbat cauciucuri, filtre, amortizoare şi ce mai avea nevoie, deci m-am gândit şi la el. Am fost la mare, am fost dezamăgit de preţuri şi condiţii, dar a fost frumos. Toamna aproape că n-am simţit-o, a trecut mai mult neobservată, iarna a venit dintr-o dată lovind cu putere. 
   Atât despre 2012.
   De la 2013 îmi doresc să fie mai blând, liniştit, cinstit, raţional şi puternic. Oo..dar stai aşa trebuie să fiu eu. Vreau să fac ce e mai bun pentru familia mea, să o respect, să-i ofer stabilitate, încredere şi protecţie. Să-i insuflu caracter, atitudine şi demnitate, mai multă decât am avut eu. La categoria lucruri materiale nu-mi doresc nimic, pentru că mă mulţumesc cu ce am, evident fără să mă plafonez. Nu am să fac loc minciunei, ipocriziei, prostiei, laşităţii, trădării şi alte asemenea, ba mai mult le voi sancţiona şi elimina fără milă.
   În final imi doresc să fie un an mai bun ca precedenţii.
   Vă doresc şi vouă un final de an cu veselie, un an nou mai bun şi mai împlinit, şi fie ca "cele rele să se spele, cele bune să se-adune", vorba marelui Ion Creangă.
    La multi ani!

Niciun comentariu: