Copiii fara etichete

miercuri, 14 noiembrie 2012

Sa facem miscare!



   
   Sedentarismul este daunator organismului uman, s-au facut studii si cerecetari si s-a ajuns la aceasta concluzie,de aceea este bine sa-l compensam prin sport.Indiferent de locatie sau de tipul de sport practicat, o jumatate de ora de miscare zilnica face minuni pentru corpul si mintea noastra.
   Intr-un timp mergeam la o sala de sport care era cam la 30 de minute de mers pe jos fata de casa, am frecventat-o aproimativ 4 luni, pe urma am inceput sa fac sport acasa. Faceam flotari, abdomene, ieseam la plimbare si la alergare usoara in parc pana cand la toate aceste activitati sportive casnice am adaugat si mersul pe bicicleta mecanica si alergarea pe banda magnetica.Nu sunt atras de “muschi”, de asta inca nu  mi-am achizitionat haltere si gantere, sunt preocupat in general de sanatatea trupului si a mintii si pe planul secund de aspectul exterior.
   Am vazut in oferta hypermarketului Real,bicicleta mecanica MB 1.3 si banda de alergare magnetica MGB ,doua produse care m-au atras atat prin prisma functiilor ce le detin cat si a pretului destul de accesibil.Le-am achizitionat de la Real din Bacau si pot spune ca sunt foarte incantat de ele,facem o echipa grozava impreuna,ma ajuta cu adevarat sa-mi mentin trupul si mintea sanatoase.
ARTICOL SCRIS PENTRU SUPERBLOG 2012!

Niciun comentariu: