Copiii fara etichete

duminică, 18 noiembrie 2012

Placerea lecturii...sub brad


 Mi-aduc aminte ca anul trecut de Craciun am primit cadou o carte.Eram foarte bucuros si abia asteptam sa citesc din ea,sa rad si sa ma inveselesc,ca doar de asta-i Craciunul.Alegerea a fost facuta de sotia mea ca de fiecare data reuseste sa ma surprinda placut cu cate-o carte buna.Era vorba de Jurnal din viitor, de Mihai Gainusa,de la editura Nemira, o carte vesela,captivanta si relaxanta.

   Tin minte ca in fiecare zi de Craciun de anul trecut,am avut casa plina de oaspeti, iar seara cand plecau,ramaneam pana tarziu in noapte si citeam intr-un loc magic,sub bradul impodobit.Stateam ore in sir sub brad cu cartea-n mana,captivat fiind de lectura placuta si interesanta ce imi dadea o stare de liniste,de relaxare si de multumire sufleteasca.Un cadou perfect pentru o sarbatoare precum Craciunul.
ARTICOL SCRIS PENTRU SUPERBLOG 2012!

Niciun comentariu: