Copiii fara etichete

joi, 4 octombrie 2012

Stilul care ti se potriveste, oriunde, oricand



  
 De ceva timp nu mai cutreier magazinele cu articole vestimentare cand vreau sa ma mai inoiesc cu vreo haina sau cu vreo pereche de pantofi, ci le comand online sau de cele mai multe ori merg in hypermarketuri,in special la Real,pentru ca acolo gasesc exact ce caut.Articolele vestimentare sunt intro gama variata de modele,culori si marimi, iar pe langa asta hypermarketul Real are marca proprie sub numele de “Designers”,iar zilele acestea a fost lansata colectia toamna-2012;o colectie foarte interesanta,cu modele variate care respecta cele mai noi tendinte fiind astfel pe placul si celui mai pretentios om.
   Intotdeauna am considerat ca o viata activa te mentine intro forma psihica si fizica foarte buna si in acest fel esti mai sanatos si cu un sistem imunitar rezistent.De aceea incerc mereu,dupa serviciu si in weekend sa fac iesiri si activitati in aer liber alaturi de familia mea,iar pentru asta am nevoie de o tinuta adecvata miscarii.
   Noua colectie de toamna-2012 sub marca “Designers” de la hypermarketul Real imi ofera excat ce eu si familia mea avem nevoie pentru dupa-amiezile si weekendurile pline de miscare si de sanatate.
   O tinuta casual  formata din jeansi de calitate,o camasa moderna din bumbac,pantofi  comozi si usori si o vesta pentru zilele mai racoroase, este alegerea perfecta care ma face sa ma simt confortabil, lejer,liber  si plin de viata.Aceata este tinuta care-mi place cel mai mult, dar la birou trebuie sa port ceva elegant, iar pentru  pentru asta tot in aceasta colectie sub marca “Designers” am descoperit  un costum barbatesc negru format din patru piese ( sacou, vesta cu doua fete si doua perechi de pantaloni) la doar 249 lei,o camasa confectionata 100% din bumbac  la doar 49 lei, o curea la 12.99 lei si o pereche de pantofi eleganti si de calitate la 149 lei.Si ca sa nu uitam un aspect destul de important si indispensabil vietii – banii – tot in colectia de toamna 2012 “Designers” am vazut un portofel  din piele naturala la 34.99 lei care abia asteapta sa primeasca “some cash”.
   Cu toata convingerea spun ca hypermarketul Real este orientat catre client,ii respecta pretentiile iar acest lucru nu-i poate aduce decat beneficii majore  si cresterea gradului de incredere in randul cumparatorilor.
ARTICOL SCRIS PENTRU SUPERBLOG 2012!

Niciun comentariu: