Copiii fara etichete

joi, 18 octombrie 2012

Orange Scary

      Scriam zilele trecute un articol despre ce m-a nemulţumit pe mine recent şi acum revin cu ceva de actualitate.Mi-am schimbat abonamentul de la Orange din Delfin 6 în Cangur 9,asa-s abonamentele la ei, mai zoo, dar (întotdeauna există un dar) respectivul operator nu m-a informat asa cum se face cu un client care nu sta 30 de minute să citească 10 pagini de contract.Ştiam că noul abonament se activează pe o perioadă de 24 de luni, insă nu ştiam că se activează la următoarea dată de facturare,adică 26 octombrie 2012 în cazul meu,iar contractul l-am semnat pe 8 octombrie 2012.Drept urmare, cum eu eram ferm convins că începând cu 9 octombrie 2012 am abonamentul Cangur,i-am dat tare cu traficul de date pe mobil.Azi mă uit de curiozitate pe contul online de Orange să văd ce mai am şi ce nu de consumat,când era sa fac infart : cost suplimentar 32 de euro.Dau telefon la serviciul clienţi,disperat ca eu n-am facut cost suplimentar în viaţa mea,ca de asta îmi schimb abonamentele funcţie de necesităţi, iar ei zic că n-am fost atent ce-am semnat şi asta e.Asta e zic şi eu, fac repede nişte calcule şi constat că trebuie să plătesc aproximativ 200 lei cost suplimentar, ok se mai întâmplă.Trec câteva ore şi mă sună o tanti de la Orange pe motiv că am cost suplimentar şi de ce l-am făcut..etc,zic ştiu am 32 euro,asta e, s-a întamplat, la care dânsa zice: "Nu aveţi 32 euro cost suplimentar, ci 64".Cum!? Păi ce aţi vazut dvs pe site nu era actualizat.Fuck,fuck,fuck!!! 64 euro cost suplimentar pentru ceva ce n-am folosit,atâţia bani pe cateva zile de net în condiţile în care un abonamet luant e 40-50 lei.
   Asta e, sunt client Orange de 7 ani,cu abonament platit la scadenţă,fără penalizări sau cost suplimentar în toţi aceşti ani,iar ei mă sună cand deja am atins 64 euro cost.Cu următoarea ocazie voi fi mult mai atent la serviciile lor,dar aştept sa-mi expire perioada contractuală şi trec pe Prepay,pentru că mă consider un client fidel Orange înşelat.Punct!

Un comentariu:

Andreea spunea...

nasoala faza,intr-adevar!!