Copiii fara etichete

joi, 25 octombrie 2012

Max & Edimax




  Lasarea animalelor de companie singure in casa atunci cand nu exista alta posibilitate poate fi de cele mai multe ori cu surprize usor neplacute.Un caine de exemplu lasat cateva ore singur,nesupravegheat, intr-un  apartament,chiar daca indepartam toate pericolele si incuiem toate usile la dulapuri, tot gaseste el vreo trasnaie de facut.Din plictiseala sau pur si simplu din curiozitate, la fel ca un copil imprevizibil, se apuca sa descopere lucruri noi pe care adultii nu le-ar putea anticipa.
   Dar, intotdeauna exista un dar, acum exista camerele video de interior de la Edimax (IC-3115W, IC-3100, IC-3110, IC-7100, IC-7110) care nu scapa nimic din priviri,ba mai mult iti trimit in timp real,pe smartphone, imaginile captate din locuinta ta.In acest mod poti fi mai linistit,stiind tot ce se petrece in casa cand esti plecat,ba mai mult ai posibilitatea de a comunica,spre surprinderea lor, cu ajutorul unui microfon atasat camerei video.
   Din varietatea de modele, mi-a atras atentia camera de supraveghere IC-7100,pentru ca poate sa faca o gramada de chestii interesante, cum ar fi:
o   Monitorizare rapida de la distanta prin iPhone,Android,PC sau Mac
o   Compresie video triple-mode (H.264,MPEG-4 &M-JPEG) de mare viteza
o   Detectie a miscarii in zone multiple si trimitere snapshot/video pe E-mail si FTP
o   Ofera pre-inregistrare si post-inregistrare la producerea unui eveniment
o   Include software de inregistrare si monitorizare cu 16 canale pentru a putea vizualiza simultan pana la 16 camere
o   Inregistrare Presetata/Manuala/Ciclica
   Tehnologia Plug-n-View ofera avantajul ca se poate conecta camera Edimax IC-7100 la cloud in cativa pasi simpli,iar apoi se acceseaza foarte simplu de pe smartphone,tablet sau PC.
   Seria de camere IP Edimax IC-7100  permite vizualizarea de cadre mai mari decat alte camere obisnuite, fiind solutia ideala de supraveghere. Aceasta deoarece poate fi rotita la un unghi de  ±355 ° orizontal si  ±120° vertical. De asemenea se poate seta Edimax IC-7100 sa urmeze un anumit traseu de monitorizare si poate fi controlata prin intermediul unui browser sau prin utilitarul software Edimax.
   Camerele Edimax IC-7100 sunt dispozitive puternice de supraveghere a locuintei si a biroului.  Atunci cand se detecteaza miscare in zonele presetate, camera inregistreaza si trimite imagini pe E-mail sau pe un server FTP. De asemenea datorita tehnologiei de pre-inregistrare si post-inregistrare, IC-7100 capteaza imagini video inainte si dupa producerea unui eveniment, permitandu-va sa vedeti ce s-a intamplat inainte si dupa producerea evenimentului.
   Edimax IC-7100 include un microfon si o iesire audio pentru conectarea unui difuzor, astfel veti putea sa vorbiti si sa il ascultati pe un interlocutor aflat la distanta, conectat prin browserul web.
   Toate aceste avantaje pe care le poseda IC-7100 m-au determinat sa-mi achizitionez una si acum 3 zile am testat-o.
   „Tester-ul” a fost nimeni altul decat rottweilerul meu Max,lasat intro dupa-amiaza singur in casa, inchis in sufragerie,fara a avea posibilitatea de a face obraznicii (parerea mea J).
   Am instalat strategic camera Edimax IC-7100 astfel incat sa am viziune asupra intregii camere,i-am atasat si microfonul,in caz de forta majora sa pot comunica cu Max,l-am invitat in sufragerie,eu am iesit, am incuiat usa si am plecat foarte linistit si increzator in IC-7100 si in Max.
   Trebuia sa ma intalnesc cu un prieten pentru a ne consulta cu privire la niste proiecte pe probleme de fonduri europene,pentru a face schimb de experiente si a discuta pe marginea acestui subiect, iar pentru ca atmosfera sa fie relaxanta am ales o cafenea din centru orasului.
In timp ce discutam eram tot timpul conectat cu Smartphone-ul la aplicatia EdiView (gratuita in Android Market) sa imi supraveghez in timp real rottweilerul.Toate bune si frumoase pana ce a inceput sa se plictiseasca si a inceput distractia, pentru el mai mult decat pentru mine.A luat telecomanda de pe noptiera si a deschis televizorul,nu stiu daca intamplator sau e asa inteligent sa schimbe dupa un anumit rationament programele,pe Animal Planet unde era o emisiune despre dresaj canin.Vazand probabil o catelusa, Max al meu a inceput ritualul de curtare, scotea niste sunete de mascul in calduri si a inceput sa-si marcheze teritoriul.A inceput cu ficusul pe care l-a udat, sa nu cumva sa se usuce, a continuat cu perna de pe pat, nici fotoliile n-au scapat de hidratare, iar florile din vaza de pe masa de cafea au avut si ele parte de o stropire acida.Stiind ca am atasat microfonul la camera Edimax IC-7100,strigam in disperare la telefon, „ Max,Max nu-i voie, cutu-cutu stai cuminte,Max!” de se uita lumea din cafenea ca la circ,dar eu nu-mi dadeam seama de asta in disperarea mea de a-mi salva de petele galbene livingul destul de deschis la culoare.Credeti ca m-a ascultat Max al meu? Da de unde, el avea de facut o cucerire si de dovedit ca e mascul adevarat, deci va dati seama ca aveam din partea lui ignor total.
   Oricum situatia nu a fost asa de grava, ca altfel as fi plecat urgent acasa, dar m-am simtit mult mai bine stiind ca datorita camerei Edimax IC-7100 pot avea in timp real,pe telefon, toata actiunea din casa.
ARTICOL SCRIS PENTRU SUPER BLOG 2012!

Niciun comentariu: