Copiii fara etichete

miercuri, 3 octombrie 2012

Fara comentarii



   Îmi place că m-am nascut,am crescut , am studiat , mi-am intemeiat o familie în România pentru că aici sunt acasă, în altă ţară oricât de mulţi bani aş câştiga şi oricât de bine mi-aş face treaba tot un străin aş fi, cel puţin din punctual meu de vedere.România este o ţară frumoasă sau cel puţin aşa ar trebui să o considerăn noi, cei ce  ne-am născut şi locuim aici, pentru că zicala “nicăieri nu-i ca acasă” are mare dreptate.Imaginaţi-vă un om care spune la toată lumea ca la el in casă e urât, mizerie, pute, nu se poate locui etc, cam ce părere aţi avea despre el? Cam aşa se întamplă şi cu cei care vorbesc de rău această ţară pe la toate posturile de televiziune ( Mircea Badea, Moculeasca etc),sunt nişte neadaptaţi,frustraţi şi executori de ordine la comanda făra a avea voie să gândească, dar totuşi,paradoxal, continuă să trăiască aici. Asta este problema acestei ţări, atitudinea acestor persoane care nu lasă România sa progreseze.
    Zilele trecute am fost cu maşina la un service din Tg.Frumos, am zis ca e mai aproape şi să nu mai merg până la Iaşi,decizia s-a dovedit a fi greşită în final.Un nene mecanic după ce m-a pus să aştept vreo 40-50 minute ca avea nu ştiu ce treabă la altă maşină,îmi ridică până la urmă maşina pe elevator se uită vreo 5 minute şi zice că n-are nimic, e totul în regulă.Nu m-a mulţumit răspunsul aşa că i-am sugerat să arunce un ochi şi la amortizor ( acum vreo lună jumate am luat ditamai groapa la Constanţa cu roata dreaptă-faţă şi de atunci se aude un zgomot ciudat), s-a uitat şi a zis trebuie schimbat.Ok, no problem,zic, îl schimbăm dar când!? Păi,zice,dăm comandă şi mâine pe la două schimbăm amortizorul.Mă duc a doua zi la două,zice că a venit comanda,dar este o problemă, n-are timp (veşnica problemă a mecanicilor de duzină) şi cel mai bine să-i dau nr. de telefon că mă sună el.l l-am dat, a trecut aproape o săptămână şi...şi...nu  m-a sunat...păi dacă n-are timp.Între timp am fost la alt service, tot din Tg.Frumos, acolo mai rău, doi mecanici care fumau ,deci nu făceau nimic, mi-au zis că trebuie să aştept vreo jumate de oră că acum n-au timp.Am plecat,până acasă şi-au luat mii de înjurături, şi am zis că nu mai merg decât la service-uri civilizate şi numai pe bază de programare.
   Ieri am fost la Orange Store,tot în Tg.Frumos, şi am nimerit într-un moment foarte prost,că am aşteptat vreo 40-50 minute pentru că era unul în faţa mea,iar angajatul de acolo (unicul de altfel şi nu părea deloc că se grăbeşte pentru că mai avea clienţi care aşteptau) nu s-a obosit măcar să mă întrebe ce vreau,că poate mă lămureşte repede,nici vorbă, m-a lăsat să aştept şi cand mi-a venit rândul...N-AVEM. ( eram interesat de telefonul Alcatel One Touch 991).Great attitude!
   Exemplele binenţeles ca-s mai multe,însă astea-s mai proaspete.

Niciun comentariu: