Copiii fara etichete

luni, 30 iulie 2012

Papagali cu opinii

   
Au inceput jocurile olimpice de la Londra ce ne vor incanta prin prestatiile sportivilor inscrisi,vom urmari sport de calitate,ce are in spate multe ore de munca si de antrenamente,sport necontaminat politic.Vom vedea rezultate reale,corecte,sportivi evaluati dupa adevaratele performante.
    Chiar de la inceputul acestor jocuri,Romania  se poate mandri cu o medalie de argint gratie sportivei  Alina Dumitru. Numai ca sunt unii penibili si "telectuali" in tara asta plina de prosti, care nu stiu sa aprecieze asa ceva,nu sunt alaturi de compatriotii lor,ba mai rau arunca cu noroi in ei si mai au pretentia sa fim o tara civilizata.
    Pai cu asemena atitudini marlanesti si pupincuriste nu ajungem departe,ne meritam soarta, degeaba ne plangem.
    Oricum la un momentdat Badea imi era chiar simpatic,mi se parea inteligent,credeam ca replicile lui sunt intradevar de om cult, insa nu e deloc asa. Din punctul meu de vedere e un arogant,un las,cu gura mare la el in garsoniera,un necioplit care face tara asta de ras.
    Pe Ciutacu nu l-am apreciat si simpatizat niciodata.
   
   P.S. De la asta m-am luat.

Niciun comentariu: