Copiii fara etichete

duminică, 4 decembrie 2011

Constructiv

 
 Personal ma consider un tip conservator,asa imi spune si zodia,nu-mi prea plac schimbarile rapide,iar daca se intampla imi place ca acestea sa fie rationale si necesare.Consider ca daca un lucru este deja facut,pentru ca eu sa-l schimb trebuie sa ma gandesc bine daca este necesar,util dar mai intai de toate rational.Observ ca din ce in ce mai multi proprietari de apartamente de la bloc fac schimbari in ele,renoveaza,pun gresie,faianta,var,tapet,parchet etc, insa pe langa toate acestea se apuca sa darame pereti,pe motiv ca-si maresc spatiul,sau mai stiu eu ce alte motive au.Personal nu sunt de acord cu asta,sa darami un perete fara sa cunosti planul de constructie al unui imobil,in care mai locuiesc oameni,fara sa ai studii minime in domeniul constructiilor de cladiri mi se pare o actiune inconstienta si total irationala si fara lipsa de respect pentru ceilalti proprietari de apartamente din blocul respectiv.Chiar daca e apartamentul tau,daca ai acte de proprietate,nu ar trebui prin lege sa ai voie sa darami vreun perete fara acordul unor experti,pentru ca pui in pericol viata locatarilor intregului bloc.Acel imobil a fost construit dupa un proiect bine intocmit,are o structura de rezistenta care il face rezistent la eventuale miscari tectonice,iar tu proprietarule crezi ca le stii pe toate si te gandesti tu cu mintea ta care nu a absorbit nici o cunostinta fundamentala de constructie,sa mai darami un perete ca si asa-s prea multi.Nu e corect,e lipsa de respect fata de vecini,se cheama pana la urma inconstienta din partea ta,nu ai habar ca iti pui in pericol viata ta si a familiei tale,dar si pe a vecinilor.Legea ar trebui sa prevada un articol pe acest subiect si sa fie cu simt de raspundere aplicata,pentru ca la un eventual cutremur,din cladirea aceea ciopartita pe dinauntru de proprietari,s-ar putea sa nu mai ramana mare lucru,iar asta poate fi evitata prin respectarea proiectului de constructie.
   Nu ma deranjeaza ca aud mereu in bloc sunetul puternic de ciocan rotopercutor,dar ma ingrijoreaza ca cei ce folosesc aceasta masinarie o fac in dezavantajul meu,ca locatar al aceluiasi bloc.

Niciun comentariu: