Copiii fara etichete

miercuri, 30 noiembrie 2011

Regulament Superblog

 De felul meu sunt un om care atunci cand se arunca intr-o competitie joaca dupa regulile jocului,iar asta inseamna ca accept si imi convine regulamentul,altfel nu ma bag.Prea multe la adresa regulamentului nu am ce sa spun,insa daca asa cere aceasta proba,am sa incerc
La regulamentul concursului Superblog as pastra tot,poate as umbla putin la perioada limita pana cand trebuie sa termini o postare;inteleg ca este o competitie dar ca sa scrii un articol interesant ai nevoie de mai mult timp de gandire.In rest nu as schimba nimic,totul a fost ok,din punctul meu de vedere.
Aa..totusi as mai avea ceva de obiectat,pe viitor poate nu v-a mai trebui sa scriem asa de multe articole din domeniul IT,unii poate nu se pricep asa bine,spre exemplu eu.

Articol scris pentru Superblog 2011!

Niciun comentariu: