luni, 14 noiembrie 2011

Promovare produse pe blog

   
Promovarea unui produs prin intermediul blogului a devenit o practica din ce in ce mai folosita in ultimul timp,datorita faptului ca multi oameni care au ceva de spus o fac prin intermediul unui blog,lumea citeste,da mai departe si asa respectivul produs/servici se face oarecum cunoscut.Acum depinde si de cati cititori are respectivul blog,cat e de popular,de autententic,de cunoscut,de aceste caracteristici depinde promovarea de produse.Daca blogul prin care se doreste a face reclama unui produs nu este asa cunoscut,este la inceput,sau pur si simplu nu e asa atractiv pentru cititorii online,trebuie musai sa apelam la unele cu experienta,interesante,vizitate si recomandate.Pentru acest lucru avem nevoie de mare putere de convingere si bune abilitati de negociere,calitati fara de care practic nu ai cum sa reusesti in business.
  De pilda, ca sa convingi bloggerii sa-ti promoveze pe site-ul lor un produs trebuie sa fii convingator,in sensul ca trebuie sa vii cu un produs de calitate,original,bun,demn de reclama,pentru ca nimeni nu pune pe blogul lui ceva care sa-i defaimeze imaginea site-ului.Aici nu cred ca merge faza cu iti dau atatia bani,fa-mi reclama,nu e chiar asa,un blog are in primul rand o parte din viata si din sufletul creatorului sau.Trebuie in primul rand sa dai spe testare bloggerilor produsul tau si apoi daca ei considera ca e bun si merita sa-si incarce site-ul cu asa ceva ,atunci cu siguranta reclama va fi pe masura,binenteles contra cost,ca nimic nu e gratis,insa costul acesta reflecta cu adevarat realitatea.Cu alte cuvinte,nu cred,sau cel putin eu nu as face "reclama mincinoasa" pe blogul meu.
   Advertorialele sunt iarasi o metoda foarte buna de reclama a unui produs,insa si aici ca cineva sa scrie lucruri bune despre oferta ta trebuie sa fie in primul rand de calitate;nimeni,la bloggeri ma refer,nu cred ca scrie in necunostinta de cauza despre ceva pe blogul sau.Trebuie intai testat,supus votarii si apoi la scris,iar rezultatele vor aparea destul de repede.Evident,si in cazul advertorialelor vor fi niste costuri,pentru ca in final toti traim cu bani si nimic nu e gratis;reclama se plateste oriunde.
    In concluzie,cred ca acest mod de reclama prin intermediul blogurilor este in plina dezvoltare,este inca in faza incipienta,insa este o oportunitate pentru toti ofertantii de pe piata pe care ar fi in dezinteresul lor sa nu o testeze.

 Articol scris pentru SuperBlog 2011!

Niciun comentariu: