Copiii fara etichete

marți, 22 noiembrie 2011

Cadoul de Craciun IDEAL


   Luna decembrie este una speciala pentru toata lumea,este perioada din an in care se dau si se primesc cadouri,se canta colinde,vine Mos Craciun,se impodobeste bradul etc.Toti trebuie sa fim mai buni,mai veseli,mai ingaduitori si mult mai atenti cu cei din jur.Bucuria cea mai mare a sarbatorilor de iarna o simt copii,chiar daca ei sunt cei mai mici,insa ca sa se simta cu adevarat fericiti noi,ca parinti avem obligatia sa contribuim direct si responsabil la satisfacerea de carte cei mici a acestei minunate stari de spirit.Si cum altfel putem face acest lucru cel mai bine decat sa-i lasam sa faca ce vor,sa nu le impunem nimic si sa le facem cadouri.Cum primele doua nu prea le putem pune prea bine in practica,trebuie sa ne axam pe cadouri.
   Mie imi place foarte mult sa dau cadouri la cei dragi, si cum cele mai dragi fiinte de pe pamantul asta pentru mine sunt copilul si sotia mea,lor le voi face anul acesta,ca in fiecare an de altfel,cele mai frumoase cadouri.
   Tot ca in fiecare an de Craciun,voi comanda cadourile de pe internet, si nu de oriunde,ci de pe www.cadouri-originale.ro pentru ca ei se pricep cel mai bine la crearea cosurilor de Craciun si de fiecare daca produsele lor si modul de combinare al acestora in cos au fost apreciate de cei carora le-au fost daruite.
   Pentru anul acesta,m-am gandit ca si cadouri de Craciun,sa aleg pentru fiul meu Sacul cu Bunatati de Craciun ,o combinatie ideala pentru copii de dulciuri de calitate,ambalate frumos intr-un adevarat sac rosu de Mos Craciun.Cu siguranta va fi foarte bucuros,mai ales ca acest sac i-l va da chiar Mosul.
Pentru scumpa mea sotie,am ales Cos Craciun Blue Christmas + decoratiune Swarovski , un cos complet,rafinat,elegant,care ar incanta pe oricine.Combinatia subtila si eleganta intre o cafea de calitate si niste dulciuri rafinate, asortate cu decoratiuni de Craciun de prima clasa nu fac altceva decat sa o incante,sa se simta deosebita si iubita.
   Pentru aceste lucruri nu am decat cuvinte de lauda la adresa Borealy,pentru ca ei stiu cel mai bine sa aleaga combinatia perfecta de cadouri,iar noi nu avem altceva de facut decat sa le daruim celor dragi.

Articol scris pentru SuperBlog 2011!

Niciun comentariu: