Copiii fara etichete

duminică, 9 octombrie 2011

Guilty pleasure

 
Mereu m-am considerat un adept al vitezei moderate,rationale,adaptate dupa conditiile de trafic,niciodata nu am facut abuz de viteza pe drumurile pe care am circulat,pentru ca asa sunt eu un om mai calculat de felul meu si drept vorbind nu am condus vreodata o masina super puternica si super rapida.
  Insa,daca imi aduc bine aminte,odata nu de mult am circulat cu o masina ce prindea undeva la 450 km/h ,de culoare negru metalizat,interior din piele,jante sport, dar asta a fost in timp ce jucam un joc cu masini de curse pe un laptop ASUS AUTOMOBILI-LAMBORGHINI VX7. Puterea si design-ul acelor masini din joc se intrepatrunde cu puterea si eleganta noului laptop ASUS AUTOMOBILI-LAMBORGHINI  si face ca jocul sa fie deosebit de captivant si te face sa evadezi intr-un mod placut din cotidian.

Articol scris pentru Superblog 2011!

Niciun comentariu: