Copiii fara etichete

duminică, 9 octombrie 2011

Ghid in tara ta


Anul asta de Craciun, un amic din Anglia vine la mine sa petreaca sarbatorile.Ne-am cunoscut acolo,cand am fost si eu plecat prin 2010 si de atunci am pastrat legatura si l-am invitat la Iasi.La inceput a fost cam reticent,insa insistand cum ca vor fi niste sarbatori minunate,asigurandu-l ca se va simti bine a acceptat.El e umblat prin lume,isi face concediile in destinatii exotice,scumpe,nu se uita la bani, e mai pretentios de felul lui,insa am sa-i demonstrez ca si aici in zona Moldovei va avea parte de ceva unic.Ia sa vedeti la ce m-am gandit : cu o zi inainte de sosirea lui,fac o rezervare online pentru o masina de inchiriat la firma Autonom,o sa iau ceva confortabil si sigur,Nissan X-Trail, si cu aceasta masina il astept la aeroportul din Iasi.Cat timp sta aici,vreo 5 zile,am sa-l plimb pe la manastirile din Bucovina,am sa-l duc sa manace niste tochitura moldoveneasca si sa bea o palinca adevarata, si la final o sa mergem pe partia de la Vatra Dornei sa schiem.Sigur va fi impresionat de ospitalitatea oamenilor din partile acelea, de frumusetea lacasurilor de cult si de bunatatea produselor traditionale romanesti si nu mai vorbim de promptitudinea celor de la Autonom care ne ofera aceasta masina confortabila si sigura cu care sa strabatem aceste minunate trasee. Aa, si sa nu uit,amicul meu pleaca de pe aeroportul din Suceava (asa e biletul ) si ghici ce ?! ma ia si pe mine cu el sa petrecem acolo revelionul,asa ca masina o voi preda celor de la Autonom Suceava si asa nu am nici o problema cu plecatul in Anglia in acelasi timp si cu acelasi avion cu amicul.Super!!

Articol scris pentru Superblog 2011!

Niciun comentariu: