Copiii fara etichete

duminică, 30 octombrie 2011

A fi sau a nu fi… autonom


 Ma gandesc de ceva timp sa-mi iau o masina personala,insa stau in dubii.Daca am masina,am si obligatii,cum ar fi : revizii regulate,piese schimbate,spalatorie,asigurare,rovinieta,cauciucuri de iarna si lista poate continua la nesfarsit.Daca nu-mi iau e nasol ca nu pot pleca cand vreau,depind de alte mijloace de transport,e mai incomod etc,in schimb nu am grija masinii si grijile care succed in urma achizitiei uneia.
   Deci,daca e sa pun in balanta, a  avea sau a nu avea masina personala in Romania cred ca balanta inclina sprea a nu avea;si motivele pot fi insirate pe cateva pagini bune.Cel mai bine e sa fii autonom din acest punct de vedere,sunt firme care-ti inchiriaza masini la orice ora,cu numeroase si avantajoase facilitati,cu preturi bune si servicii exemplare.De fapt,ca sa fiu sincer nu stiu cum sunt alte firme,insa stiu cum e Autonom,iti ofera tot ce ai nevoie in materie de rent-a-car,si aici ma refer atat la masini foarte bune cat si la servicii de foarte buna calitate.Ca sa fii o persoana in continua miscare,libera,autonoma,dornica de calatorie,dar cu griji si responsabilitati minime trebuie musai sa-ti organizezi viata in asa fel ca sa calatoresti enorm ,sa vezi multe,iar grijile sa nu se intrepatrunda cu visele.Cum poti face asta? Simplu,inchiriezi masini de la Autonom ori de cate ori ai nevoie,circuli oriunde vrei,returnezi masinile in ce oras vrei si viata iti va parea mult mai frumoasa.Asta e rolul firmelor de rent-a-car,sa faca oamenii sa se simta liberi,mobili,autonomi!

  Articol scris pentru Superblog 2011!

Niciun comentariu: