Copiii fara etichete

duminică, 23 octombrie 2011

Amintiri din viitor

  
Nu prea,de fapt aproape deloc,imi place SF-ul,singurul film, la care m-am uitat destul de mult as zice,de acest gen a fost in tineretile mele  Star Trek,nu ca mi-a placut,ci ca pe vremea aceea nu aveai alte optiuni,"savurai" ce aveai la TV.De carti SF nici nu se pune problema,n-am citit niciodata una de acest gen.In ziua de astazi nu prea ne mai mira faptul ca apar mereu laptopuri,telefoane,tablete etc, din ce in ce mai performante,pentru ca deja suntem obisnuiti cu tehnologia moderna,cu viteza de aparitie a unor modele noi si avem asa intiparit in memorie aspectul asta de ceva mai nou si mai bun.Cred ca daca ar aparea la anul si o tableta care se transforma in masina nu ne miram asa tare,ne obisnuim repede cu ideea si zicem ca oricum trebuia sa apara si asa ceva intr-o zi.Insa pe vremea mea,cand studiam informatica in scoala daca venea profa si ne prezenta tableta ASUS Transformer sau ASUS Slider atunci cu siguranta era vorba de cel mai bun SF ever.Deci,un scenariu SF bun il consider cam prin anii 1996,la liceul C.Negruzzi din Iasi,la ora de informatica,cand profesoara vine pe langa catalog si cu tabletele Asus Transformer si Asus Slider,le aseaza pe catedra si ni le prezinta.Toti raman cu gurile cascate,muti de uimire,frecandu-se la ochi sperand sa se trezeasca din somn,fara sa-si dea seama ca de fapt e real.In acest scenariu noile tablete Asus detin rolul principal,si tot acestea dau calitatea de Science Fiction.

Acest articol este scris pentru Superblog 2011!

Niciun comentariu: