Copiii fara etichete

vineri, 30 septembrie 2011

I love my blog!


Fac ce fac si iar mai schimb infatisarea acestui blog.Este un lucru placut si util as zice, pentru ca cei ce intra pe aici sa nu aiba mereu parte de aceeasi si iar aceeasi interfata antica si de demult ce cauzeaza la un momentdat plictiseala si monotonie.Tot azi mi-a venit mie asa pe chelie ca sa scriu de acum inainte macar cate un articol (acesta e primul) in fiecare zi macar pana la finele acestui an .Chiar daca o sa am lipsa de inspiratie,o sa fiu obosit,plictisit etc sper sa reusesc sa fac asta,asa ca sa ma simt eu bine, sa mai capat ceva experienta si sa scriu din ce in ce mai bine.Ca vorba aia, ideile vin scriind asa cum pofta vine mancand.Nu zic acuma ca am sa si reusesc dar macar vreau sa incerc.
 Tot azi m-am gandit ca as vrea sa-i fac mai multa reclama acestui blog, pe facebook deocamdata ca altfel nu stiu cum.Mi se pare super ideea de a avea blog, de a scrie (tasta) acolo ideile tale,trairile,starile etc.Nu prea am multe postari de cand m-am apucat de scris cel mai probabil din lipsa de idei dar a contribuit si in procent mare lenea,plictiseala si mai stiu eu ce alte stari nasoale.Sper sa nu se mai intample! vorba lu' Mircea Badea : "Ce sa speri domnule,nu esti pus acolo sa speri,esti pus ca sa faci treaba buna,ca de sperat speram toti".Nu am reprodus cu exactitate vorbele lui , dar am pus totusi ghilimelele de rigoare ca sa se inteleaga macar ca asta e ideea lui.
  Toti cei ce intra si pierd timpul cu cititul pe aici ii rog sa imi dea ,daca au, idei de postari,de design al blogului etc.

Niciun comentariu: