Copiii fara etichete

joi, 25 august 2011

P.C.R.

  
Foarte putin am prins din regimul comunist,vreo 7 ani,insa fiind primii din viata mea nu am tinut minte mare lucru,si nu m-a marcat in vreun fel.Cam tot ce stiu despre acest regim am invatat din carti,pe la scoala,de pe internet,din documentare.Analizand toate aceste surse de informare,si punand informatiile cap la cap,bag de seama ca treaba nu era chiar roz pe timpurile acelea.Si fac referire in special la felul oamenilor de a fi,unii dintre ei ,ca sunt convins ca au existat si exceptii, erau rautaciosi,invidiosi,lacomi,aveau dorinta de a face rau altuia,asta cred ca s-a datorat in mare parte comunismului.Si nu pot sa cred ca nici dupa aproape 21 de ani de la caderea regimului Ceausescu,caracterul  si felul de a fi al unor oameni ce au trait din plin in acel sistem,inca nu s-a schimbat.De aici trag cu parere de rau concluzia ca sistemul comunist a schimbat oamenii pe viata,si partea proasta e ca i-a schimbat in rau ,si unii dintre acestia traiesc si in zilele noastre si continua sa faca inca victime.
 Am scris aceasta postare pentru ca am vazut un articol intr-un ziar ce m-a impresionat.Articolul se afla AICI.

Niciun comentariu: