Copiii fara etichete

duminică, 17 iulie 2011

Litoral romanesc

 Nu era in plan,dar la insistentele unor prieteni am ajuns si pe litoralul romanesc anul acesta.Ca in fiecare an totul e neschimbat parca,aceeasi plaja cu acelasi nisip plin de mucuri de tigara,aceeasi apa mai mult verde decat albastra de la alge,aceeasi comercianti de porumb fiert,tricouri contrafacute,colaci de salvare etc.,aceleasi preturi exagerat de mari pentru conditiile oferite, si lista poate continua.In principiu e frumos la mare,distractia in apa e maxima,pielea se inroseste vazand cu ochii,e o atmosfera de vacanta si asta iti da un plus de relaxare;stare ce dureaza pana incepi sa cheltui,depasesti bugetul propus si te bagi in alti bani care de fapt erau pentru altceva,ca deh..trebuie sa ai bani de rezerva la tine cand mergi prin Romania ca nu se stie niciodata.Nu mai vorbim de drumul foarte lung si obositor pana la mare,ai impresia ca nu mai ajungi,ca nu se mai termina,daca mergi regulamentar cu 50 km/h prin localitati si cu 90-100 km/h in afara lor,ai toate sansele sa faci vreo 14-15 ore pe drum numai dus si tot atata la intors.Cand m-am intors am venit cu 100 km/h prin localitati si cu 130-140 km/h in afara lor si am facut vreo 6-7 ore cu tot cu opririle de rigoare.M-am intors si ziua pe o caldura de 35 grade la umbra,geamurile nu le puteam deschide ca eram cu asta micu',de aer conditionat nic nu putea fi vorba.
In  concluzie a fost frumos,dar mertita sa incerci si pe alt litoral sa vezi cum e,n-am fost dar am auzit ca e mult mai fain decat aici.Anul viitor asta am in plan,sa ajung macar la bulgari.

Un comentariu:

andreeaslavnicu spunea...

In concluzie e frumos la mare....dar in alta tara!!!;))