Copiii fara etichete

vineri, 3 iunie 2011

Dorobat

 
Ma sa zicem ca-s eu ditamai profesorul universitar,cu multe lucrari publicate,cu diverse distinctii,functii,merite,pana mea,cel mai bengos din univeristate.Vine studentu' la examen : "stii? nu stiu? ai bani? am. deci stii.bine pa ai promovat". Deci, eu ca sa fac asa ceva treabuia sa ma nasc in alta viata ,sub un alt nume,cu un alt caracter,deci toatal diferit fata de cum sunt acum.Pai cum ditamai profesor doctoru' sa ceri tu bani de la un parlit de student ca sa-l treci examenu',sa-i zici in fata sa bage banii in carnet ca altfel pica.Mi se pare josnic,eu in viata asta n-as putea face asa cea.Da ma rog,mergem cu turma, vorba aia,daca toti dau eu ce sa fac sa invat ca fraierul si sa pic,tot ca fraierul? Asta e Romania,tara noastra minunata si corupta si insetatata de bani. Ii doresc,puteti si voi sa faceti urari,doamnei dr.prof. etc Dorobat de la UMF Iasi sa o vada studentii la care le cere bani,cu acei bani pe piept.Numa bine' nu-i.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Subscriu la cele spuse. Mita se practica in familia DR. Dorobat. Sotul doamnei DR. a picat in semestrul I, 80% din studenti la proba orala, proba la care le-a spus studentilor "cine are de dat sa raman in sala, cine nu, sa plece" asa ca cea mai mare parte a iesit din sala iar acum cand se apropie sesiunea de restante el "dascalul", tuna si fulgera, ameninta ca nu organizeaza ex. de restanta si a transmis ca cei interesati sa treaca examenul sa faca o vizita cu "dreptul" la cabinetul privat al doamnei si apoi se vad direct la proba scrisa a examenului. Ei sunt smecheri ei fac legea parca sunt de capul lor. Halal profesori, sunt o rusine pentru scoala romaneasca de medicina romaneasca si vai de studenti, in ce sistem se dezvolta si spera ca vor deveni viitori doctori. Poate se autosesizeaza organele in drept si vor demara o campanie de monitorizare a cadrelor universitare si sa speram ca vedem retineri ca in vama ca nu sunt departe de vamesi.

Cipri.S spunea...

Sa ai pretentii ca esti profesor doctor dar sa ceri mita de la niste amarati de studenti.E josnic.De asta e Romania asa cum e.
P.S. Trebuia sa lasi un nume sa stiu si eu cine imi mai viziteaza blogul si cine mai lasa comentarii.