Copiii fara etichete

sâmbătă, 16 aprilie 2011

Telefon nou


Nu ma pricep la tehnologie,nu-s nici asa de pasionat,insa ieri o oferta m-a lasat masca si nu am rezistat.Am fost la Iasi la Orange Shop in Carrefour Era sa fac un abonamnet pentru Andreea;voiam ceva si cu minute si cu SMS-uri,dar si cu internet pe mobil.Dupa indelungi studii,aprofundari,pareri,asupra avantajelor,dezavantajelor,costurilor abonamentelor,ne-am oprit asupra abonamentului Pantera 8 + optiunea mysmartphone.Binenteles ca nu am omis nici promotiile si asa am ajuns sa fac un abonament si o optiune la 10.8 euro/luna,timp de doi ani,iar pana la sfarsitul acestui an am 20% reducere.Abonamentul e destul de ok ,dupa parerea mea,are 450 min in retea,60 min nationale,250sms-uri in retea,10mms-uri natinale,450MB pentru net,acces nelimitat in portalul orange.Faza cea mai tare care m-a facut sa-mi doresc si mai mult acest abonament a fost telefonul si pretul lui.Am achizitionat,impreuna cu abonamentul,telefonul LG GW620,la pretul de 78 lei;insa am dat doar 37 lei pe el pentru ca am lasat un telefon vechi si mi-a facut discount 10 euro la pretul telefonului.Asta da oferta,sper sa fi facut o alegere buna,si sa nu am probleme cu telefonul,oricum are 2 ani garantie,dar nu as vrea sa ma duc prin service-uri cu el.Are sistem de operare Android 1.5,imi place cum arata si ce poate face,insa cam imi prind urechile deocamdata.

4 comentarii:

andreeaslavnicu spunea...

imi place foarte mult telefonul si pana acum sunt foarte bucuroasa ca mi l-ai cumparat!!1:d

Unknown spunea...

Felicitari. Telefonul tau, desi are o versiune mai veche de Android OS, totusi are, dupa umila mea parere, cel mai bun sistem de operare pentru mobile din lume. O sa te obisnuiesti cam intr-o saptmana daca il butonezi intensiv (cam atat mi-a trebuit mie sa ma obisnuiesc) dar chestiile care le poti face cu el sunt foarte multe. Sa-l stapanesti sanatos!
Sfat, logheaza-te cu contul de gmail (o sa primesti emailurile direct pe telefon cand iti comenteaza cineva pe blog), si adauga si ala de facebook, o sa-ti actualizeze agenda telefonica cu pozele celor care au cont pe facebook.

Cipri.S spunea...

Mai mult Andreea se va bucura de el, ca ea il foloseste,dar cand il prind si eu nu-l las.Oricum Mack daca o sa am neclaritati fii sigur ca am sa te mai intreb cate una alta despre el.

Unknown spunea...

Tinem legatura :))