Copiii fara etichete

luni, 4 aprilie 2011

Shoppingul pasiunea...nu a mea!


Nu ma uit prea des la TV, insa cand o fac ma uit doar la stiri,muzica,Discovery,Animal Planet, si cam atat.In acest moment Andreea se uita la Euforia Tv,la o emisiune care pe mine m-a lasat masca.Cica "Shoppingul pasiunea mea",imi vine sa rad,dude ce fel de emisiune mai e si asta.E stupida,prosteasca ,fara sens;stau 3 "dizainari" si se uita la cateva pipite si isi dau cu parerea despre cum sunt imbracate.Ca aia e nasol,ca nu se poarta,ca e bluza de mancat inghetata,bla bla bla,numai tampenii,dupa parerea mea.Nu stiu cine se uita la o astfel de emisiune,eu unul nu am cuvine,o consider total inutila,fara sens,plictisitoare,de umplutura.
Cautati pe net sigur gasiti cateva secvente din acesta emisiune.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Sunt pline televiziunile de emisiuni care te tampesc... Eu am renuntat de mult la televizor, ma mai uit la documentare sau videoclipuri, atat.

Cipri.S spunea...

Pai cam asta mai e interesant la tv.In rest..pauza.