Copiii fara etichete

miercuri, 20 aprilie 2011

Intepat de albine


 Ieri am fost la albine sa le stimulez cu putin sirop,ca vazui eu ramele si mi se pareau cam goale.Am citit pe net,am mai intrebat pe unu ,pe altu' si am ajuns la concluzia ca trebuie sa le pun mancare pana ce or aparea mai multe flori pe campuri ca sa aiba ele de unde sa-si procure hrana.M-am dus eu tot increzator,cu siropul in mana,am deschis stupii,si cand sa le pun ,ele agitate ceva de speriat.Eram tot plin de albine,toate voiau sa ma intepe,sa ma atace,abia am reusit sa le pun mancarea.Ba doua dintre ele chiar au reusit sa-mi patrunda in interiorul mastii apicole si sa-mi traga doua intepaturi de toata frumusetea.Ce nu-mi place mie la intepatura de albina e umflatura care apare a doua zi si tine vreo doua zile.Si faza mai naspa e zona se umfla nu gluma,de parca nu te mai recunosti;eu am fost intepat in ureche si in barba,deci va dati seama ca 2 zile nu ies din casa.
 Abia dupa ce le-am pus siropul am aflat ca ele devin foarte agitate si agresive daca acesta se scurge pe jos,sau in oricare alta parte decat in rame.Oricum ele sunt mai agresive in perioada asta cand nu  este cules in natura.

Niciun comentariu: