Copiii fara etichete

vineri, 18 martie 2011

La munca baaa


Am zis in repetate randuri,sau daca nu am zis, zic acum,nu ma intereseaza politica,nu am nici cea mai vaga idee cu ce se manaca aceasta meserie,nu vreau sa am de a face cu dansa,insa vorbele,declaratiile,afirmatiile,parerile,opiniile celor care ne conduc nu ma pot lasa indiferent.De curand am vazut declaratia ministrului muncii Ioan Botis despre noul cod al muncii, si ce m-a oripilat pur si simplu a fost usurinta cu care acest individ transmite oamenilor, care l-au votat sa doarma in Parlament,sa se ridice sa munceasca ca au lenevit pana acum si de asta nu e prospera Romania.Deci nu inteleg,noi am votat acesti oameni ca sa fie cu noi,pentru noi,si nu impotriva noastra,asa cum se face cu actuala guvernare;ba iese Basescu si zice la munca lenesilor,mincinosilor,ba vine Botis si ne face in fata lenesi,ne sfatuiesteste sa mergem la munca de acuma;pur si simplu sunt confuz.Nu zic ca romanii or fi harnicii Europei,dar nici lenesi nu sunt,in primul rand nu-s motivati,nu-s sustinuti de stat,nu au locuri de munca etc etc.Ma intreb oare acesta tara de cine a fost cladita, de parlamentari,de politicieni,de deputati, de senatori, sau de cei care au muncit si care inca muncesc.Ei nu se uita la dansii ca sunt total incompetenti,nu iau o decizie corecta,nu-s in stare de nimic sa faca util ca sa mai prospere Romania,doar stiu sa fure,si sa-si mareasca conturile si averile,sa-si faca salarii de zeci de milioane,pe care nu cred ca le merita deloc.Oare de ce pe acestia nu-i pedepseste nimeni,nu-i trage la raspundere nimeni.Pe cei care muncesc repede ii mai schimba daca nu dau randament la locul de munca,dar pe ei care nu fac nimic util pentru acesta tara nu-i mai vede nimeni.
 Unde esti tu Tepes doamne?!
Sunt si eu mai revoltat azi...ce sa fac?!!!
Ce fata de porc corupt are Botis, nu-i asa?

2 comentarii:

Unknown spunea...

E usor de zis la munca, dar cand pentru munca care o faci nu esti platit ce sa mai zici. Si asta indiferent ca esti in sectorul privat sau cel de stat, preturile sunt la acelasi nivel cu cele din UE dar salariile sunt de trei ori mai mici.

Cipri.S spunea...

Nu am cuvinte...ca la noi la nimeni