Copiii fara etichete

duminică, 27 martie 2011

Pretul corect/incorect


Cand mergi intr-un magazin si intrebi cat costa un produs,vanzatoarea poate sa iti spuna ce pret vrea ea daca acesta nu e afisat,tu o crezi,dai banu si pleci.Oricum, pretul trebuie afisat obligatoriu,asa spune legea,insa pot da zeci de exemple de magazine care nu respecta aceste prevederi legale.Ce ma uimeste pe mine insa,si m-a determinat sa scriu acest articol,tine de faptul ca desi pretul e afisat, vanzatoarea iti zice un pret mai mare.Mi s-a intamplat mie si nu o data de doua ori in aceeasi zi aici in Tg.Frumos.Prima data merg la o farmacie sa cumpar lapte praf pentru Sebastian,intreb cat costa,farmacista zice 35 lei.Dau banu,iau cutia (pusa deja in punga de farmacista) si plec.Ajuns acasa vad ca pretul afisat pe cutie nu e 35 lei, e 34.5 lei;nu e mare lucru 50 bani,dar nu stiu cum au tupeu sa iti zica un pret mai mare cand este deja afisat pretul corect pe produs.Oare daca eu m-as duce sa cumpar ceva fara 50 bani mi-ar da?!Ma indoiesc de asta.Bun, mai tarziu merg la un studio foto,tot aici in orasul estetic,sa scot cateva fotografii,1.5 lei fotografia,am scos 7,deci total 10.5 lei.Asa imi zice si fotograful numai ca rest imi da de la 11 lei (eu dadusem 50 lei).Cum nu prea ma uit cand iau restul,faza asta binenteles ca tot cand am ajuns acasa am descoperit-o.Am lucrat si eu in comert,insa niciodata nu am putut sa fraieresc pe vreun client la rest;eu sunt un om foarte corect de felul meu,prefer sa dau de la mine mai mult decat  sa-mi asum riscul de a fi facut de ras.Se intampla cateoadata sa gresesc si sa dau mai putin rest,imi zicea clientul,iar eu parca imi venea sa intru in pamant de rusine,imi ceream zeci de scuze si tot parca in ziua aia eram asa mahnit.Dar asa sunt eu, nu toti oamneii pot fi la fel.Asa ca uitati-va la rest cand il primiti,nu ca mine cand ajungeti deja acasa.

Niciun comentariu: