Copiii fara etichete

joi, 17 februarie 2011

Protejati albinele!

                  
In ultimul timp am citit si am vizitat multe site-uri din domeniul apiculturii,mi-am luat cateva carti,m-am inscris pe forumuri,ma uit mereu la filmulete cu albine,la fotografii cu stupi si albine,mi-am achizitionat si ceva echipamente apicole si supi noi,astept cu nerabdare targul apicol de la Iasi de pe 5 si 6 martie; asta dupa parerea mea inseamna ca ma pasioneaza destul de mult.Si totusi cand deschid un stup si vad miile de albine parca am asa o "teama" de acul lor cu venin.Insa ma consolez cu gandul ca e din cauza lipsei de experienta.Am citit si despre altii care aveau aceleasi emotii la inceput apoi cu timpul s-au "vindecat".Oricum pasiunea asta fata de albine m-a lovit asa pe neasteptate anul trecut si imi pare bine ca s-a intamplat asta,pentru ca poate nu as fi inteles niciodata cat de importante sunt albinele si produsele lor pentru existenta omenirii.Albert Einstein zicea ca:"daca albinele ar disparea de pe pamant,omenirea ar mai exista inca patru ani".Am cautat sa inteleg acest citat,am citit si parerile oamenilor de stiinta si cred suta la suta ca asa e.
Deci, daca vedeti o albina,nu incercati prima data sa o omorati pentru ca nici nu aveti idee cat e de importanta pentru voi.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Patru ani mi se pare cam mult. Eu zic ca afirmatia era valabila la momentul la care a spus-o Albert. Acum nu stiu daca am mai rezista 2..

Cipri.S spunea...

La cum evolueaza lucruruile in ziua de azi..cred ca ai dreptate.