Copiii fara etichete

luni, 3 ianuarie 2011

Rai da..rai

                                                             
Cand se spune ca suntem un popor de umiliti, de milogi,de hoti,de puturosi sa stiti ca nu se zice degeaba,poate nu e chiar asa,se exagereaza,insa ceva adevarat din toate astea sigur este.Multi o sa zica,ca si eu fac parte din acesta natie si cum pot spune asa ceva;uite ca pot,nu suntem toti romanii la fel,insa majoritatea asa e.Si nu o sa ajungem in randul tarilor civilizate nici in 100 de ani,pentru ca ele tot progreseaza,iar noi tot in urma ramanem.De ce sunt revoltat asa,dintrun motiv aparent banal: azi cand veneam din oras urcam eu scarile asa ganditor si cand imi arunc ochii sus vad ca nu mai exista becul de pe casa scarii din fata usii mele pe care eu l-am pus.Si daca nu mai era becul mai intelegeam,insa nu mai era nici dulia,au lasat doar firele,au smuls pur si simplu.Nu inteleg ce au avut acesti dobitoci flamanzi cu becul din fata usii mele care le lumina si lor calea cand veneau in case.Si asta nu e singurul exemplu ca suntem majoritatea dintre noi niste nesimtiti grosolani;alt vecin imi zice intro dimineata ca sa nu mai parchez masina acolo ca e locul lui.Nu scria nicaieri ca ar fi locul lui,acel  vecin are si garaj pentru masina si eu parcasem acolo ca nu aveam unde in alta parte.Alte faze care mi se par stupide,eu n-as putea in veci sa fac asa,sunt cele cu asa zisele obligatii de nunta.Adica daca unu vine la nunta mea eu mort copt trebuie sa merg la a lui,chiar daca nu pot,daca-s bolnav,daca-s la 1000 km departare obligatoriu trebuie sa fiu prezent ca altfel respectivul se supara si nu mai vorbeste deloc cu mine ,desi in trecut eram destui de buni prieteni (sau asa credeam eu).Pai, eu credeam ca la nunti,botezuri,show-uri se vine din placere nu din obligatie,dar se pare ca din pacate m-am inselat.Si exemplele pot continua ca mi s-au intamplat si continua sa mi se intample o gramada de chestii din astea bizare.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Unui prieten i s-au dezumflat rotile de curand tot asa, pentru faptul ca a parcat unde avea unul impresia (pur personala si subiectiva) ca-i locul lui. In majoritatea timpului gaseste masina cu stergatoarele ridicate de-a ajuns sa si-o lase departe tare de blocul unde sta, doar n-o mai deranaja vre-un odihnit.

ZUZI spunea...

GISFUCasa e la noi in romania trebuie sa taci si sa eviti confilctele altfel esi rau .E bine sa nu le punem toate la inima indiferent de prieteni sau straini este un proverb iarta ca si dumnezeu a ertat iar cu distractia trebuie sa gasesti o cale sa fie bine si a lasa loc de buna ziua.TOATE CELE BUNE