Copiii fara etichete

vineri, 31 decembrie 2010

Happy new year


A mai trecut un an ( de fapt trece in cateva ore) si ca orice om ma gandesc la ce-am realizat in 2010 si ce imi doresc de la 2011,asa ca iata cateva aspecte:
 In 2010 cea mai mare realizare este Sebastian (copilasul meu care acum are 3 luni si este destul de nazdravan),Pe urma vin si altele mai neinsemnate comparativ cu asta,ca de exemplu: mi-am facut blog pe care scriu cat de cat constant,mi-am facut ceva mobila prin casa,am fost la munte si la padure,am dormit la cabanute si la cort,mi-am luat doi ani concediu de crestere a copilului,mi-am luat doi stupi cu albine,am achizitionat un PC nou,am renovat camera lu' ala mic de la dat cu var pana la mobilat etc., sigur mai sunt dar nu mi le amintesc acum.
In 2011 imi doresc o gramada de chestii,insa nu am sa le postez pe toate ,doar pe cele cat de cat realiste si oarecum realizabile,cum ar fi: sanatate pentru familia mea;sa fiu mai bun ,mai calm,mai optimist;vreau sa am mai multi stupi si mai multi perusi;sa merg la mare, sa vizitez o tara straina,sa am bani mai multi;sa am afacerea mea; imi doresc ultimul model de citroen C5,si cam gata de acuma ca deja o iau pe aratura.
 La multi ani 2011 si tot ce va doriti sa se indeplineasca in anul ce vine!

3 comentarii:

andreeaslavnicu spunea...

sper din tot sufletul sa se realizeze ceea ce ti-ai propus si ceea ce iti doresti iubitule!te iubescc mult,mult de tot!!LA MULTI ANI alaturi de familia ta!

Unknown spunea...

Felicitari pentru tot ce ai realizat in trecut si multa bafta la atingerea obiectivelor din viitor. La multi ani, tie si familiei tale!

Cipri.S spunea...

Multumesc Mack! La multi ani si tie si tot ce doresti sa devina realitate!