Copiii fara etichete

marți, 2 noiembrie 2010

Comert on-line

Comertul on-line la noi e inca departe de a fi ceva mai usor si mai relaxant pentru cumparator.Exceptand cateva firme mari si serioase,care onoreaza comenzile la timp,si la care stocul corespunde cu exponatele de pe site (Emag,Domo etc),restul doar se joaca de-a online-ul.Eu sunt un adept al cumparaturilor online,mi se pare mai relaxant,mai comod,ma gandesc cat vreau pana sa-mi aleg ceva,am de unde alege,si pe langa toate acestea e si mai ieftin.Insa ce ma enerveaza este atunci cand adaugi un produs in cosul de cumparaturi,finalizezi comanda,apoi primesti un e-mail prin care ti se spune ca un reprezentat al magazinului te va suna in cel mai scurt timp.Si astepti,si astepti,de trece si cel mai lung timp si nimeni nu suna.Intr-un final ma hotarasc sa sun eu,raspunde o duduie,ii zic de comanda,zice ca nu a citit toate mailurile ca-s prea multe,ii zic la telefon cam ce vreau si zice ca nu are pe stoc si nici nu primeste prea curand.Faza asta mi se pare aiurea.De ce nu au o persoana care sa actualizeze permanent stocurile,sa poti face cumparaturi linistit.Dar ce sa mai zic,la noi mai greu e cu toate.
P.S. Faza asta ce am descris-o mi s-a intamplat de curand cand am vrut sa-mi iau niste anvelope pentru masina.Nu mi-am luat inca,dar tot prin telefon sau magazin clasic am sa rezolv problema,ca de comert on-line m-am lamurit.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Daca am invatat un lucru despre comertul online, e ca nu toate magazinele sunt serioase asa cum foarte bine pot spune ca nu toate sunt neserioase. Am avut parte si de unele si de altele. E bine daca te poti interesa inainte insa dai comanda...

Unknown spunea...

De fapt, eu am avut parte de mai multe surprize placute decat neplacute :)