Copiii fara etichete

duminică, 31 octombrie 2010

Doua minuni

Cine nu are cateodata stari de nervozitate mai accentuata,stari de apatie,de disconfort,de mahnire etc?Cred ca toti trecem cateodata prin asa ceva,iar in momnetele alea te gandesti la lucruri nu tocmai limpezi,ai impresia ca nu esti bun de nimic,ca toti sunt impotriva ta,ca esti in ochii celorlalti din jurul tau cel mai rau,si lista poate continua.Insa,dupa ce trec aceste stari tensionate si mintea se limpezeste,gandesti altfel,parca esti alt om,te gandesti ce familie frumoasa ai,cat de mult tine la tine si invers.Si aici am vrut sa ajung,ca sa spun ca am cea mai frumoasa si iubitoare familie din lume,ne intelegem de minune,ne simtim bine impreuna,si pot sa zic ca aceasta familie este lucrul cel mai frumos care mi s-a intamplat in aceasta viata.Imi iubesc nespus de mult familia,sotia si copilul,iar daca ar fi sa o iau de la capat tot pe Andreea as lua-o de sotie si tot cu ea as avea copii.Andreea si Sebastian,va iubeste tati!!

4 comentarii:

Andreea spunea...

Si eu te iubesc puiutul meu!pe tine si pe Sebi va iubesc cel mai mult pe lumea asta!Tu esti sprijinul nostru,esti persoana care are grija de noi si ne apara.

Eugen spunea...

Ciprian! E pacat ca nu mai sunt vreo doi ca tine, ti-am mai spus asta, sa fiti fericiti , ai o familie frumoasa, bravo!
Cat despre parerile tale despre social...sincer , nu mai sta ascuns in banca, iesi de acolo si spunele la toti in fata...nu numai pe blog, noi ne cunoastem si intelegi ce vreau sa zic!

Eugen spunea...

spune-le

criss spunea...

Ce frumos!!! Fara depresii si chestii din astea. Nu aveti motiv de suparare. Sa fiti fericiti si sanatosi:*:*