Copiii fara etichete

duminică, 26 septembrie 2010

Emotii..emotii..emotii


Sunt in asteptare, nu am stare..astept sa se termine totul cu bine.De dimineata am internat-o pe Andreea la maternitatea Cuza Voda din Iasi si am emotii.Cand ma gandesc ca ea sufera, o doare, e singura acolo si eu nu pot face nimic pentru ea nu-mi e prea bine.Cineva zicea odata ca cel mai greu pentru un barbat este atunci cand stie ca sotia sufera si el nu poate face nimic.Asa-s eu acum,stiu ca ea e la maternitate,ca are dureri si ca trebuie sa nasca si eu nu pot face nimic,decat sa stau si sa scriu pe pagina asta de blog.Dar toate-s trecatoare si o sa mergem toti trei acasa si o sa fim sanatosi si fericiti in familia noastra.Abia astept.Fii tare Andreea,ca acusi o sa se termine durerile si o sa vina partea cea mai frumoasa a vietii noastre :bebelusul. Doamne ajuta!

26/09/2010 ora 15:42 s-a nascut bebelusul meu.

Niciun comentariu: