Copiii fara etichete

marți, 31 august 2010

Goodbye summer


Astazi este ultima zi din luna august,gata s-a dus vara,caldura,soarele puternic,de maine intram in toamna.Teoretic toamna vine pe 22 septembrie (echinoctiu de toamna) insa noi zicem ca de la 1 septembrie e toamna.Deja acest anotimp a inceput sa-si intre in drepturi inca de azi,pentru ca vremea e mohorata,cu ploaie,e mai rece,frunzele incep sa se ingalbeneasca,unele chiar au cazut.Sincer imi place acest anotimp,mi se pare unul relaxant,odihnitor,fara agitatie,si cum sa nu-mi placa daca eu toamna m-am nascut acum 28 ani.Acusi incepe anul scolar,apoi cel universitar,se pun note,de dau examene,unele se trec,altele se pica,incepe si concediul meu,mi se va naste in curand si bebelusul,cu alte cuvinte bine ai venit toamna.La final o poezie de Nichita Stanescu care mie imi place foarte mult : "A venit toamna,acopera-mi inima cu ceva,

cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

Ma tem ca n-am sa te mai vad, uneori,

ca or sa-mi creasca aripi ascutite pana la nori,

ca ai sa te ascunzi intr-un ochi strain,

si el o sa se-nchida cu-o frunza de pelin."

2 comentarii:

Criss spunea...

ai uitat sa spui ca iti place toamna pentru ca acum se face vinul.;)

Cipri S spunea...

da si asta;)