Copiii fara etichete

vineri, 13 august 2010

Caldura mare mon cher


Este ingozitor de cald,nici in luna lui cuptor (iulie) nu a fost asa.Simt cum curge apa de pe mine si fara sa depun nici cel mai mic efort fizic,stau in fata calculatorului si tastez, si nici macar gras nu sunt.Intradevar este vara,trebuie sa fie cald,dar parca nici asa sa nu ai aer sa respiri,sa transpiri tot si sa nu poti lucra in conditii normale.Daca si la noi ar fi o tara normala si civilizata as avea si eu poate in birou aer conditionat si nu m-as mai plange de caldura,dar cand cea mai mare parte o petrec intr-un birou sufocant,pe deasupra mai am si salariul micsorat,si ore suplimentare neplatite,nu mai am cuvinte si chiar de as avea ori ar fi in dezavantajul meu ori ar fi de prisos.Este si cod galben de canicula,pana luni zic meteorologii,deci si sfarsitul de saptamana va fi incendiar la propriu.Dar,pana la toata urma e vara si trebuie sa ne bucuram de ea,ne mai racorim intr-o apa,ne mai hidratam cu ce avem,mai stam pe la umbra,ca tare am eu un filing ca o sa cautam temperaturile astea pe la iarna.Asa ca toate-s bune daca stii cum sa le accepti.

Un comentariu:

Criss spunea...

cearta-te cu cine poti, da n-ai cu cine. Intre timp, ca sa te racoresti, cearsaf ud in geam si bere rece. Sa vezi daca ti-a zice cineva ceva :P astazi, ca maine mergem la padure;)