Copiii fara etichete

luni, 12 iulie 2010

Happy birthday to us..


Azi am implinit doi ani de la casatorie.Pe 12 iulie 2008 am spuns un DA hotarat si nu-mi pare rau,chiar simt ca nu-mi va parea niciodata.Ma inteleg de minune cu sotia mea, ne completam unul pe altul si rareori avem pareri contradictorii.Lucrurile merg bine si sper din toata inima ca sa mearga asa si in continuare,mai ales ca in septembrie se naste si baietelul nostru pe care amandoi abia asteptam sa-l tinem in brate si speram noi sa-i dam o educatie buna.
Nu am avut timp sa sarbatorim, ca asa e la noi la romani trebuie sa alergi incolo si'ncoace pentru cativa bani.De dimineata de la 7 am plecat pe drumuri,ba la Bacau,la Iasi, ba la Strunga ca nu stiu cand s-a facut ora 8 seara si am intrat si eu in casa.Dar, lasa ca o sa petrecem , nu-mi place sa raman restantier:P.Sper totusi ca va fi vreme buna in weekend ca am planuit o excursie pana la Durau si nu-mi place deloc ca cineva sa-mi strice planurile, nici macar vremea.Vreau sa ma relaxez, sa uit de toate,de servici, de stres, de munca, inchid telefonul,mail-ul,ma deconectez,o sa o tin numai in gratare ,in plimbari si in bere,numai vremea sa fie buna.La final nu pot sa inchei decat cu un sincer si calduros LA MULTI ANI ANDREEA & CIPRIAN!!!

2 comentarii:

Criss spunea...

Un extraordinar de sincer LA MULTI ANI! din partea mea. Sa cresteti mari, sa infloriti,dar sa ramaneti mereu tineri. Sa mergem in vacante impreuna pana la 50 de ani:P
Si copilul...cine nu-l asteapta pe Sebi?;)) E o curiozitate la noi in familie;)) N-am avut copii mici. O sa fie super;) Aaa..si se anunta un weekend canicular, deci distractie maxima la munte;)
La multi multi ani ink o data. Va pup pe amandoi:*:*

Anonim spunea...

LA MULTI ANI si casa de piatra va doresc dar astept o bere in cinstea acestui eveniment chiar si pe internet [am glumit]SA FITI SANATOSI