Copiii fara etichete

duminică, 20 iunie 2010

Albine


Vineri mi-am luat primii mei stupi.Am vazut eu pe net, am auzit ca produsele apicole sunt alimente foarte bune pentru organismul nostru.La indrumarea tatalui meu mi-am achizitionat 2 stupi pe care sper sa-i ingrijesc corespunzator.El afost la un coleg de serviciu, pe la Bocnita, si a vazut acolo 7 stupi si modul de lucru la ei.Tata a mers acolo cu fratimiu,Bogdan, si colegul lui i-a zis ca ii da un stup gratis.Bogdan a zis ca nu-l pasioneaza.Atunci tata a venit la mine si a zis ca nu ar fi rau, daca imi place sa ma apuc de apicultura.Si uite asa, vineri seara am cumparat primii mei stupi, doi la numar.Azi m-am dus eu tot increzator in forte si m-am uitat la ei, insa nu am scapat fara 4 intepaturi.Bine ca nu sunt alergic, nici macar mana nu s-a umflat.Abia astept sa ma uit in interiorul lor si data viitoare.Pana atunci urati-mi intepaturi cat mai putine si miere cat mai multa;).

2 comentarii:

Andreea spunea...

succes iubitule cu primii tai stupi!la cati mai multi!!te iubesc

Unknown spunea...

Stai linistit ca si intepaturile fac bine la reumatism, tot iesi in castig. Succes