Copiii fara etichete

luni, 29 martie 2010

De azi blogger...amator

Am intrat si eu,incepand de azi,in lumea bloggerilor..amatori deocamdata.Aici imi voi asterne gandurile si intamplarile din viata mea,aici cine vrea poate lasa comentarii la articolele mele,ma poate critica sau lauda,dupa caz.Dupa cum am zis la inceput,nu am mai scris niciodata pe un blog,asa ca imi cer scuze inca de pe acum celor care acceseaza aceasta pagina si constata lipsa mea de experienta in acest domeniu,cu promisiunea ca pe parcurs ma voi perfectiona.Sper ca voi posta aici lucruri cat de cat interesante pe care oricine le citeste sa ii poata folosi in viitor.
Urati-mi succes!

2 comentarii:

bog spunea...

Succes!!!

Unknown spunea...

Bine ai venit in comunitate, eu am aflat abia acum ca ai si tu blog, dar deja te-am bagat la urmarit. Ce sa-ti zic, scrie in continuare, ca scrii bine, multumesc pentru link spre blogul meu, si La Multi Cititori fideli!